zaterdag 23 juni 2012

Review: Moisture Surge van Clinique

Een tijdje geleden kocht ik de Moisture Surge van Clinique. Dit product leek me wel wat om mijn gezicht te hydrateren tijdens de zomermaanden.




Hoewel het natuurlijk nog niet echt zomer is geworden, test ik hem momenteel met veel plezier.


Volgens Clinique is de Moisture Surge een gel-crème die de huid 24 uur lang hydradeert. Bovendien zouden fijne lijntjes, schilfertjes niet meer voorkomen en een trekkerig gevoel zou al helemaal niet meer mogen.

Ik koos vooral voor dit product omdat ik een crème in warme weeromstandigheden helemaal niet fijn vind om te smeren. Doe mij dan maar een gel die snel in trekt en waar ik niet van ga glimmen.
Ik ga er ook van uit dat als mijn huid maar goed gehydradeert is, inderdaad die fijne lijntjes minder snel gaan opkomen, zelf op mijn leeftijd ;) Ik ben tenslotte al begin 30, dus mijn huid zal minder elastisch worden. It will all go down hill from now!


De gel doet zijn werk goed: smeert goed uit en trekt snel in, het is een zuinig product. Altijd leuk meegenomen bij duurdere merken. Ik merk ook dat er niets is dat trekt, wat soms wel heb. Meestal wel in de wintermaanden, eigenlijk zou ik dit dan ook eens moeten proberen om te vergelijken. Of mijn lijntjes verminderd zijn: ik zie niet echt een verschil. Lijntjes rond mijn ogen staan daar al een tijdje, dus het zou een totale verrassing zijn om op een dag wakker te worden zonder. Schilfertjes heb ik niet, but again, die heb ik meestal enkel in de winter. Een koude-warme vergelijking dringt zich duidelijk op!

Je kan dit product ook gebruiken op je make-up, maar daar heb ik me nog niet aan gewaagd. Ik vind het idee dat mijn gezichtspoeder en/of foundation dan ook in mijn huid dringt maar vies. Dit draag ik als een soort laagje op mijn gezicht, terwijl deze gel toch door mijn huid opgenomen moet worden. Als daar dan poeder of nog andere dingen bij zitten, krijg ik sneller irritatie of puistjes. En dit wil ik nu net vermijden!

All in ben ik tevreden van dit product. In de winter zal ik het opnieuw testen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten