maandag 3 september 2012

Op: zomer 2012

Welke producten hebben het einde gezien in mijn stash?
Ofwel helemaal op, ofwel nog een restje in, ofwel na vervaldatum.


Mascara Fals Lash Effect van Max Factor
Heel tevreden van, een fijne mascara die ook bij een laagje zijn werk goed doet. Zou ik zeker terug kopen, maar ik ben niet trouw aan een merk van mascara. Dat wisselt dus nogal.

Deo Dove
Deze deo koop ik al jaren, ik ben voor een roller. Een spuitbus geeft soms velletjes if you know what I mean? De geur vind ik ook zalig, die ruikt zo naar old school zeep.
Rebuy!

Liss-Intense van Elsève
Siliconen en parabenen gaan bij mij de deur uit. Maar omdat ik ook niet tegen verspilling kan, heb ik het flesje toch helemaal opgebruikt...

Total Effect dag- en nachtcrème van Oil Of Olaz
Gewonnen via Elle, en mogen testen. Niet slecht, maar ook niet zo goed dat ik het opnieuw zou kopen. Maar wel op.

Scrub voor de handen van Rituals
Een absolute favoriet: de nieuwe tube staat al in mijn kast. Heb ik trouwens ook een tijd op voorhand een back-up van, moest het product toch sneller op zijn dan ik dacht.

Verstevigende douchecrème van Bodysol
Gekozen bij het bloed geven, jawel. Een douchegel die lekker ruikt en hydraterend werkt. Maar er zijn zo veel douchegels in de wereld dat ik graag afwissel.

Equilibrium van Germaine de Capucinne
Een staal dat al lang in mijn stash lag. Maar echt een hele goede body milk! En die geur! Heb speciaal opgezocht waar ik een grote fles hiervan kan kopen, zegt dat genoeg?

Double Action Night Creme van Oil Of Olaz
Niets speciaals. Zag geen effect, geen aanrader dus.

Essentials van Garnier
Reinigingstonic met rozenextract, voor de droge huid dus. Heel tevreden van, prima budget product. Zal ik opnieuw aanschaffen.

Fresh Cleansing Milk van Bourjois
Heel goed product, met een frisse toets dat mijn huid goed reinigt. Ook zeker een rebuy, moest ik het nog vinden. Staat niet meer in het Kruidvat, tips zijn welkom!

Nutrition Intense van Dove
Handcrème met olie in. Is niet op, maar kreeg een rare chemische geur... Buiten!

Advanced Night Repair van Estée Lauder
Een staal, maar totaal op gebruikt. Heel tevreden van, mijn huid voelt beter aan met dit serum. Als ik geld genoeg heb, haal ik het zeker in huis.

Imagine van Rituals
Mijn favo handzeep. Van andere kreeg ik uitgedroogde handen of rare velletjes. De nieuwe bus staat klaar!

Gentle Eye Make-up Remover van Bourjois
Doet zijn werk goed, is zacht voor de ogen. En toch is alle make-up verwijderd. Koop ik ook elke keer opnieuw.

Voor de aandachtige kijker: jawel, ik knip mijn bussen open. Je zou er van verschieten hoeveel product er nog achter blijft! Ben ik de enige die dat doet of doen jullie dat ook?

1 opmerking:

  1. Yep, ik knip dat ook open! En dan maak ik eerst de bovenkant leeg en plaats dat dan op de onderkant. Kan je vaak nog 5x product uithalen op die manier. Zeker wanneer het dure artikelen betreft, is dat niet vrekkerig, maar slim!

    BeantwoordenVerwijderen