dinsdag 2 juli 2013

Nieuw: Diorblush Cheek Cream

Jeej, kijk eens wat ik heb!


Ja, dit doosje is voor de kenners: een Diorblush Cheek Cream. Limited Edition, yes indeed.

Ik heb maar 1 blush, echt waar. Ik was al langer op zoek naar nog een perfect exemplaar, want van mijn huidige ben ik best wel content. Maar ik wou per se een crème. Met het warme weer dat er aan komt (ahum, al dan niet op verlof zullen we dan maar zeggen) wil ik niet met een te hard bepoederd gezicht rond lopen. Dat is niet al te best op hete zomerdagen.

Et voilà, enter deze blush. Van DIOR!


Het product zit in een glazen potje, met stijlvol zwart deksel met zilveren rand én zilveren logo. Very posh. Het potje ligt stevig in de hand, ik denk dat het wel een val kan overleven. Ik ben niet van plan dat te testen :) #badbeautyblogger?

zonder flash
met flash

Ik koos de perzikkleur met als naam Panama. De andere kleuren vond ik ook wel iets hebben, maar eigenlijk net iets te rozig voor mij.


Deze crème is voor mij wel aanpassen. Ik ben gewoon om wat met mijn kwast te zwaaien over mijn wangen. Dat kan ik blindelings. Maar deze crème is heel erg goed van pigment (niet te zien op de foto, mijn andere camera is stuk dus ik moet me behelpen met deze crappy kodak), dus ik moet echt rustig opbouwen en goed kijken waar ik smeer.  Mij hoor je niet klagen, deze blush is niet goedkoop dus ik zal hier lang mee toe komen :)
En echt: 's avonds was zo goed als alles nog op mijn wangen te zien. Extra punten voor houdbaarheid!

Wie geluk heeft vindt deze blush nog in de parfumerie. LE, dus wacht niet te lang als hij op je wishlist staat! €33 voor 7g

1 opmerking: