vrijdag 4 oktober 2013

Essie - good to go


Nagels lakken moet bij mij altijd vooruit gaan. En ik bedoel daar dan eigenlijk mee, dat het drogen snel moet lukken. In het verleden gebeurde het meer dan eens dat ik een dik uur kon wachten voordat de lak helemaal gedroogd was. Handig, ik denk het niet.

Toen ik in het Kruidvat stond te draaien, nam ik dan ook good to go mee van Essie. Ik ben totaal fan van die lakjes, dus ik dacht: waarom eens niet deze sneldroger proberen?


Voor wie het systeem niet kent: dit is een laagje dat je na je kleurtje aanbrengt, dat er voor zorgt dat de lak sneller droogt.

En jawel: deze good to go doet zijn werk. Ik lak snelsnel mijn nagels, en hup nog een extra laagje er bovenop. Mijn nagels zijn snel droog. Ik heb het niet getimed, maar ik was op de rommelmarkt spullen aan het verkopen, dus het was snel ;)

Er is wel één dingetje. Mijn nagellak gaat er van chippen als hel. Echt. Mijn nagels zijn gelakt rond half drie. Om zeven uur zag ik dat ik al tipwear had... Ik heb de test al een paar keren gedaan, en elke keer heb ik prijs. #Totally unacceptable.

Zijn er nog mensen met deze ervaring of ben ik de enige?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten