zaterdag 21 oktober 2017

Bourjois Rouge Velvet Lipstick

Bourjois Rouge Velvet Lipstick

Staan ze niet mooi op een rij, deze 6 lipsticks? My favourite kind of army :)

Bourjois is een geweldig budgetmerk! Je krijgt veel kwaliteit voor niet zo veel geld, en je dit merk in de meeste supermarkten en drogisterijen vinden. Ideaal!

Bourjois Rouge Velvet Lipstick

Deze Rouge Velvet lipsticks zijn beschikbaar in 12 tinten, ik toon je er vandaag 6.

Weeral een matte lipstick? Jawel, maar deze zijn toch net iets anders. Ze brengen heel vlot aan, ook al door de druppelvorm van de lipstick. De finish vind ik eerder romig. En de houdbaarheid is super goed!

Bourjois Rouge Velvet Lipstick

Zoals hierboven staat, is dit een toppertje. De pigmentatie is ook heel hoog, trouwens.

Qua kleuren: er zijn dus 12 tinten. Niet allemaal zijn ze mijn ding, met die oranje lijk ik wel een pompoen. De combinatie met ros haar is er net te veel aan denk ik ☺.

Tot mijn grote verrassing zit de perfect nude tint er voor mij bij: perfect de kleur van mijn lippen, maar dan intenser qua pigmentatie. Deze heb ik de voorbije twee weken dus continu gedragen.

Je kan deze Rouge Velvet Lipstick van Bourjois voor ongeveer €12 vinden. Een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten