donderdag 2 november 2017

Boila: Deens design in Antwerpen!

Bolia Antwerpen

Op zoek naar uniek Scandinavisch design? Teen dan misschien eens naar de Kammenstraat in Antwerpen. Daar opende vorige week Bolia, een Deens interieurmerk dat creativiteit centraal stelt in al hun ontwerpen.

Bolia Antwerpen

Vergis je niet, Bolia is niet nog een Ikea. Elk design wordt handgemaakt met pure materialen als hout, wol, leer en marmer. Ze hebben geen grote winkels en geen grote stock: alles is op maat van de design liefhebber.

Bolia Antwerpen

Bolia houdt meer dan 70% van de productie in Europa. Zo hebben ze meer controle over het productieproces en produceren ze de producten zo duurzaam mogelijk.

Bolia Antwerpen

Wat ik heel erg leuk vind, is dat je alles op maat kan laten maken. Deze dressoir zou geweldig mooi staan in mijn living :) Ik zou er dan nog wel een kastje extra bij willen.

Bolia Antwerpen

Dit dekentje heb ik alvast in huis gehaald. Super comfy, mooi, en lang genoeg. (Wat is dat toch met die te kleine tv-dekentjes waar ik altijd koude voeten mee heb?)

Zoek je nog een meubel, decoratie, lampen, tapijt, kussen of zetel? Ga dan zekers eens lang bij Bolia. Geen tijd? Geen erg, een heel groot deel kan je ook bekijken en bestellen via hun website.

Check it out!

Do you like what you read? Blijf op de hoogte via Facebook of Instagram.

2 opmerkingen:

  1. Goeie tip! Ik woon er eigenlijk vlakbij maar kende het helemaal niet. Moet ik dan binnenkort misschien maar eens gaan checken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen