zaterdag 7 oktober 2017

Kneipp body lotion mousse

kneipp body lotion mousse amandelbloesem

Nu de dagen kouder worden, heb ik last van een droge huid. 's Avonds smeer ik een rijke crème of body butter, maar 's ochtends heb ik daar geen tijd voor. Nu wel, met deze body lotion mousse van Kneipp!

Sinds begin oktober is deze body lotion mousse in de geur amandelbloesem verkrijgbaar. Blij dat ik deze mag testen! Want hij is goed gekeurd en goedgekeurd, en hieronder kan je lezen waarom.

kneipp body lotion mousse amandelbloesem

Omdat het een mousse is, is de body lotion gemakkelijk te verdelen over je lichaam. Je hebt weinig nodig, en het gaat super snel.

kneipp body lotion mousse amandelbloesem

Waar ik echt van onder de indruk ben, is van de snelheid waarmee dit product door mijn huid opgenomen wordt. Insmeren en daarna een panty of skinny jeans aantrekken, is geen probleem voor deze mousse!

De geur van amandelbloesem is subtiel aanwezig, en dat kan ik waarderen want ik draag uiteraard ook nog een parfum. Bovendien is de amandelolie in deze body lotion mousse rijk aan essentiële vetzuren, vitamines, mineralen en proteïnen. Helemaal geschikt dus voor mijn droge & gevoelige huid.

Je kan de producten van Kneipp vinden in de supermarkt en drogisterij. Go get them!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten